Glasgaranti

"Vågar jag verkligen beställa akvarium eller terrarium online? Tänk om det går sönder?". Inga problem! Ifall ditt akvarium eller terrarium får en skada som orsakas av fraktbolaget skickar vi ett nytt till dig helt kostnadsfritt. Vi har 15-års erfarenhet av att frakta stora akvarium och terrarium och vi skickar dessa varje dag. Skulle det vara trasigt vid leverans så behöver du inte oroa dig, kontakta bara vår kundtjänst så fort du upptäcker skadan. 

Alla paket som lämnar Cyberzoo är försäkrade. Är paketet skadat när du tar emot det ska du anmäla det genast på uthämtningsstället. Vi kommer behöva bilder på skadan och hur varan var förpackad, för att kunna hjälpa dig på bästa möjliga sätt.

Anmäl transportskador så fort som möjligt! Det är nödvändigt att du rapporterar skadan till oss inom 7 dagar efter att du mottagit eller hämtat ut paketet, så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt. Efter 7 dagar kan vi inte längre skicka in en skadeanmälan till fraktbolaget.

Här kan du anmäla en fraktskada.

Din kundvagn(0 artiklar)

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan